Зміст методичної роботи

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності. Методична робота в ЗДО - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі освітньо-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ЗДО в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання освітньо-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей. Методичний кабінет закладу дошкільної освіти - є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку. Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

* забезпечення професійною інформацією;

• організація методичної й науково-дослідної роботи в ЗДО;

• підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;

• діагностика й аналіз освітньо-виховногозабезпечення процесу педагогів;

• допомога педагогам в підготовці до атестації;

• організація підвищення кваліфікації;

• допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

• участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

• допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

• методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Методичне забезпечення освітнього процесу носить безперервний характер, випливає з реальних проблем, що виникають у педагогічній діяльності, і включає широкий набір видів, форм і змісту діяльності. Навчально-методичне наповнення методичного кабінету відповідати таким вимогам:

Інформативність та змістовність;

Перспективність;

Науковість;

Доступність;

Сучасність;

Естетичність;

Системність;

Конкретність;

Задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати